Podyplomowe Studia Zarządzania w Oświacie
W mocy od: 17 czerwca 2024
Zasady kwalifikacji
Wymagane dokumenty
Słuchaczami studiów mogą być:
1) osoby zainteresowane pełnieniem funkcji kierowniczych w szkołach i placówkach oświatowych oraz zajmowaniem stanowisk urzędniczych w kuratoriach (o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1), posiadające wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera lub równorzędny oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole lub placówce oświatowej,
2) osoby zainteresowane objęciem stanowisk w administracji rządowej i samorządowej (w tym w kuratoriach na stanowiskach pomocniczych, o których mowa w §6 ust. 1 pkt 2) obsługującej system oświaty) legitymujące się wykształceniem wyższym i tytułem zawodowym licencjata, magistra i magistra inżyniera lub równorzędnym.
Dokumenty rekrutacyjne wymagane od w/w kandydatów:
- wygenerowane z systemu podanie o przyjęcie na studia,
- oświadczenie o zapoznaniu się z opłatami oraz zasadami ich wnoszenia,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego, drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich (oryginał lub odpis dokumentu do wglądu).
Przyjmowanie dokumentów - ul. Żytnia 39, pok. 2.45 (godz. 8.30 - 15.30).
Kandydat składając dokumenty jest zobowiązany do potwierdzenia swojej tożsamości i okazania dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia podyplomowe (oryginał dokumentu do wglądu).